Thursday, February 18, 2010

New Xperiment..

Hurmm..lame jugak aku tak update blog aku nie..nasib la tak bersawang..(lol)..so,hari ni aku nak share sumthin yang dah berkurun,kurun ke berape pon aku tak tau la..choc moist cake yang kawan adek aku order untuk bufday membe die jugak la..wani..hurmm..kali nie aku try gune resepi baru..sblom nie tak de susu,kali nie taruk susu..konon2 kalau taruk susu kek lagi lembap pastu bakar gune care bain marie..hurmm..at first,kek tue memang naik cantik sangat..but then,bile da masak and bile aku dah kuar kan dari oven..walaweyyy...berlubang lak kat tengah2..die tenggelam..pening aku pikir ape la yang salah...terus search dalam tenet..rupe2 nye..maybe time aku bakar air yang kat dalam

oven tue dah buat kan kek tue be tooooo moist,so die jatuh balik..haha..klaka..dah la kek orang,cuaks jgk..nak buat laen dah tak sempat..so,muncullah idea2 bernas nak bagi kek to bcome interesting and decorative..nasib adek tak kesah..tapi,aku nie edak le kejam..haha..aku kasi discount..murah jugak la..kek besar jugak...coklat lak tue..ha..nie la rupe kek aku yang tak brape nak menjadi tue.

0 comments:

 
Copyright © PELANGI PAGI. All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block| Blogger Templates | Best Credit Cards
Start My Salary | Designed by Santhosh