Thursday, March 18, 2010

a.i.s.k.r.i.m

tadaaaaa....ni la aiskrim jelly....


Dalam minggu nie ade la 2 3 ari ujan...aku ingatkan dah nak musim ujan...risau bisnes aiskrim yang baru nak bertapak tak laku...he3...tapi,syukur...laku jugak walaupun ujan...biase la budak2...mana kire ujan ke ribut ke...diorg blasah jer...actly,idea nak jual aiskrim ni kakak aku la yang punye..dulu die dah penah buat...tapi,stop jap...aku la sambung balik...sebab aku dah terdesak nak cari income setelah 3 bulan aku tak dapat2 keje...hurmm...at least hilang gak boring aku duk kat umah...sepanjang aku jadi penjual aiskrim ni macam2 kerenah budak2 aku tengok...kadang2 klaka pon ade...aku jual aiskrim milo diorg ckp aiskrim coklat...huhu...adik aku cakap kawan2 die kate sedap...macam coklat..uishhh....bangga2...stakat ni cakap aku buat 4 perisa je..milo,laici..letak nata de coco skit..pastu,yg 2 lagi aku buat aiskrim jelly perisa mangga n limau...budak2 suke...he2...

0 comments:

 
Copyright © PELANGI PAGI. All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block| Blogger Templates | Best Credit Cards
Start My Salary | Designed by Santhosh