Monday, March 29, 2010

e.n.g.a.g.e.m.e.n.t cuppies



28 March 2010 kawan baik aku mase skola dulu dah pun diikat dengan tali pertunangan...wah3 bukan main happy lg kawan aku tu..yela,sape yg tak happy kan...tak lame lagi dah nak kawen..huhu...aku pun tumpang happy walaupun tak tau bile la turn aku pulak..hak3...dah lame jugak die gtau aku hal pertunangan die..so,aku pun bermurah hati offer nak buatkan cupcakes utk hantaran tunang...hurmmm...tapi,deco yg aku buat agak simple memandangkan nozzle yang ade agak terhad..haha..biase la aku pon baru lg dlm bidang ni...tools pon tak banyak sangat...kalau ade rezeki orang tempah kek baru la aku roll balik duit tu beli tools sket2...jadi la...sket2 lame2 jd bukit haa...ok la,malas nak cite panjang...u'all tengok n komen la sendiri kat cupcakes yg aku buat ni...komen jgn tak komen...daaaa

haaa...ni aku buat utk sesi ngudap kat umah...lebihan adunan cupcake yg aku buat tuuuu.....

0 comments:

 
Copyright © PELANGI PAGI. All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block| Blogger Templates | Best Credit Cards
Start My Salary | Designed by Santhosh