Wednesday, January 19, 2011

Kenapa Pelangi Pagi?

Salam...
setelah sekian lama aku tak meng'update' blog aku ni...dan kini aku dah berjaya 'renovate' blog aku.Tak tau la semakin baik atau sebaliknya.Tapi,yang menarik minat aku untuk menulis skang ialah mengenai Pelangi Pagi.Kenapa pagi?bukannya petang atau malam?malam dah tentu la tak ade pelangi kan?petang pulak kurang menarik minat aku..semestinya pagi menjadi suatu permulaan bagi hidup kita sehari-hari..so,obviously...pagi la pilihan aku...pelangi pulak kira macam satu lambang atau perumpamaan...persis aku yang ceria bak pelangi..haha..syok sendiri..dan seperti biasa,pastinya aku kekurangan idea atau memang tandus idea aku untuk menulis..tiada yang menarik untuk dicoret.Mungkin di lain hari...gembira dapat menulis semula hari ini.Nantikan cerita menarik dari Pelangi Pagi ya...=]

0 comments:

 
Copyright © PELANGI PAGI. All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block| Blogger Templates | Best Credit Cards
Start My Salary | Designed by Santhosh